Wellicht heb je ze al eens voorbij zien komen of heb je zelfs al kennisgemaakt met één van onze toppers van Customer Care. Eén voor één zullen wij met korte artikelen een wel gewaardeerde collega uitlichten. In deze blog lees je waarom Agnes zich al tien jaar bindt aan Prodware en waar zij in haar werk voldoening uit haalt.
Wat maakt jouw werk bijzonder?
“Als ik voor een klant iets regel of oplos en vervolgens een persoonlijk bedankje krijg, maakt dat mij blij. Ik vind het fijn als zij daarmee aangeven dat ik toegevoegde waarde heb geleverd. Het zijn de kleine dingen die het doen”.
Ook het team maakt mijn werk bijzonder. Het Customer Care team is een hechte groep. Juist doordat mijn rol als Support Coördinator een redelijk alleenstaande functie is, verrast het mij iedere keer weer dat als ik een hulpvraag stel, ik direct hulp krijg van drie collega’s. Dat vind ik heel prettig. Dit versterkt het idee dat je er nooit alleen voor staat en dat geeft echt een gevoel van collegialiteit. Hierdoor ga ik al tien jaar elke dag met veel plezier naar mijn werk. Plezier op het werk en bijdragen aan tevreden klanten is wat mij bindt aan Prodware.”
Wat is jouw uitdaging in jouw werk en wanneer ben je tevreden?
“Je weet van tevoren niet wat er die week op je af komt, vooral of er prio 1’s binnenkomen die week. Dat maakt het werk dynamisch en uitdagend. Een groot deel van het werk kan ingepland worden, maar de ad hoc vragen moeten ook tussendoor opgepakt worden. De klant eist soms erg veel en meestal kunnen we er gehoor aan geven.
Als ik op vrijdagmiddag naar huis ga en het toch allemaal weer gefikst heb, ben ik tevreden. Tevreden klanten hebben dan hun werk ongestoord kunnen uitvoeren. Voldoening haal ik ook uit het klantcontact, vandaar mijn logische volgende stap naar Service Level Management. In deze rol ga ik nog meer in contact met de klanten. Ik ga ze bezoeken om te bespreken of datgene dat we met elkaar hebben afgesproken ook daadwerkelijk wordt nageleefd”.